سنتورستان

سنتور نوازی_تصنیف های قدیمی_شعر_بیوگرافی اساتید

سنتورستان

سنتور نوازی_تصنیف های قدیمی_شعر_بیوگرافی اساتید

دانلود آهنگ (تصنیف) باد صبا از محمدرضا شجریان همراه با متن


آهنگ (تصنیف) بسیار زیبای





محمدرضا شجریان به نام باد صبا




نتیجه تصویری برای شجریان

    

متن تصنیف



    باد صبا بر گل گذر کن   



   گل گذر کن ، گل گذر کن 


   

       از حال گل ما را خبر کن 



     نازنین ما را خبر کن 


        

    با مدعی کمتر بنشین   



نازنین ای مه جبین 



  بیچاره عاشق ، ناله تا کی ، ناله تا کی

                   

یا دل مده یا ترک سرکن ، ترک سرکن


                              

 شد خون فشان چشم تر من  



پر خون دل شد ساغر من

     

  ای یار عزیز مطبوع و تمیز   



در فصل بهار با ما مستیز

    

   آخر گذشت آب از سر من    



   ببین چشم تر من 

                              
     
  گل چاک غم بر پیرهن زد  



    پیرهن زد ، پیرهن زد

       

  ازغیرت آتش درچمن زد   



درچمن زد ، درچمن زد

    

   بلبل چو من شد در چمن   

   


دیدی که ظالم تیشه‌اش را    



 آخر به پای خویشتن زد 





دانلود با کیفیت 128




NOW DOWNLOAD





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.